17 oct. 2007

Ciudat... mie imi era rusine.

Eu nu am crezut niciodata in extraterestrii. Mi se parea o iscodire de televiziune... Adevarul e ca pana nu patesti nu crezi. E o experienta ce n-ai cum s-o uiti.

Am citit ieri mai mult despre rapiri si m-am oprit asupra unui caz ce dezbatea o problema mai speciala. O doamna Donna din Las Vegas marturisea ca a fost rapita la 15 ani impreuna cu doi frati de-ai ei - Johnny si Lewis. Cand au ajuns pe nava si li s-a cerut sa se dezbrace cei trei au facut-o fara a sta pe ganduri. Iar ei, ei nu au simtit nici un fel de rusine... Ea zicea ca de obicei ii e rusine si de o musca daca e in camera. Sustinea ca erau toti trei dezbracati si nu le era.

Stau si ma gandesc oare mie de ce-mi era rusine? De ce pe mine ma privea tot universul? Oare eu am fost un caz aparte? Oare eu am ceva special?

http://www.ifcentral.com

Niciun comentariu: