3 nov. 2007

Ciulnita -Fetesti - Baza 86 - Cernavoda = AREA 51!!!!













Nu stiu cate stiti voi despre Area 51 din state. E o zona in care nu are voie sa calce picior de civil. Acolo se produc toate experimentele asupra extraterestrilor ce vin in contact cu planeta Pamant. De cand am aflat ca am fost rapita mi-am promis ca voi ajunge acolo... E incredibil... Nu inteleg unde sunt drepturile omului, noi trebuie sa stim...

Cu toate acestea un lucru interesant se intampla si la noi... De ce tot vin marinii americani la Kogalniceanu?
De ce la Kogalniceanu si nu in Ukraina sau Polonia care sunt mai dezvoltati?
Exista o colinearitate curbata inexprimabila intre orasele dominate de aceste baze aeriene, de forte nucleare si Ciulnita, locul unde se intampla lucruri dar guvernul le musamalizeaza.
Ciulnita e foarte aproape de Fetesti, care e la 15km de baza aeriana 86. Baza aeriana 86 e peste rau de Cernavoda iar Cernavoda e la doi pasi de Mihail Kogalniceanu.
Nu e ciudat? La fel e amplasata si Aria 51, intr-o zona cu potential nuclear. Oameni buni deschide-ti ochii!
Nu e asta un lucru de investigat? Adica Ciulnita, unde certific si dovedesc oricand oricui ca am fost rapita de extraterestri. Apoi Fetesti-ul e aproape de Baza 86. Si... ziceti si voi, care a intrat vreodata la Baza 86? La fel ca in Area 51 din Nevada. Colac peste pupaza, peste rau e o centrala nucleara si americani. De ce a fost construita centrala nucleara asa aproape de Baza 86? Daca sunt folosite resurse nucleare pentru a intreprinde experimente pe nave spatiale extraterestre? Iar americanii? Americanii de ce sunt asa aproape? De ce in Cernavoda nu lucreaza nici un roman la centrala? Aproape toti sunt italieni?
Sunt eu nebuna sau chestiile astea sunt ciudate?
Incredibil...

Niciun comentariu: