19 nov. 2007

Extraterestrii langa baza 86


In zona Fetesti - Borcea au aparut de curand niste semne suspecte ce sunt similare cu cercurile din alte zone ale tarii... Am inteles chiar ca diametrul si raza cercurilor sunt identice. Daca pana acum aceste cercuri pareau doar interesante pentru mine, azi ele au devenit un subiect de mare interes. Motivul e evident. Cercurile au aparut pe bratul Borcea, la Fetesti chiar langa pod. In alte circumstante probabil as fi lasat alte site-uri de specialitate sa-si faca analiza proprie insa de aceasta data, teoria mea asupra bazei 86 ar putea sa se confirme...

Anuntata fiind de aparitia a trei cercuri noi am ramas usor surprinsa. Cand am aflat ca unul din ele este chiar pe bratul Borcea, adica la colt de baza 86 m-am linistit. Lumea poate va intelege in sfarsit ca probabil baza nucleara de la Cernavoda si poate aerodromul de la Fetesti chiar e implicat in experimente extraterestre.

De curand am fost contactata de un pilot al acestei baze, cu care, recunosc ca e vina mea, nu am reusit inca sa intru in contact. Pe aceasta cale am fost asigurata ca baza 86 nu poate fi sub nici o forma asemanatat cu aria 51. Nu contrazic pe nimeni, eu doar emit o teorie... Insa in contextul aparitiei unor cercuri mai mult decat ciudate pe tot teritoriul Romaniei, culminand cu bratul Borcea... Spuneti-mi eu ce sa mai cred?

Niciun comentariu: