15 oct. 2007

Acum am inteles... Rapirea din Ciulnita

Hipnoza mi-a adus aminte... Am reusit sa pun cap la cap visele... Am inteles ce e lumina alba si am inteles ca nu am visitat taramul de dincolo...

Cu ajutorul unui pandativ sclipitor am reusit sa intru in transa. Incet, incet, lucrurile au inceput sa devina clare... In 17 septembrie, dimineata despre care nu mai imi aduc aminte, am fost rapita de extraterestrii... Acum totul e clar.

Era dimineata devreme... Am coborit in gara la Ciulnita sa beau o cafea pentru ca imi era foarte somn. Afara batea vantul si parca statea sa ploua. Trenul avea sa stea cateva minute in gara pentru a astepta acceleratul din Constanta. M-am indepartat usor de chiosc cand o lumina puternica m-a invaluit.

Niste maini micute m-au luat pe sus... Desi erau micute erau foarte urate. Din acea lumina puternica am simtit usor cum doi ochi lunguieti si patranzatori ma privesc. M-am uitat mai bine si doua creaturi mici au aparut in fata mea. M-au imobilizat.

Eram paralizata... Doar capul puteam sa-l mai misc in stanga si dreapta... Era ireal. M-au luat pe sus si m-au dus in naveta... Era frig... fiintele astea chiar nu au nevoie de caldura? Totul era curat, ergonomic, metalic... Totul parea ca sclipea desi lumina era difuza.

Imi amintesc clar o sala de operatii. Era ca un amfiteatru precum vedeam in filme... Sus niste geamuri blindate prin care nu trecea nimic ma priveau. In mijlocul sferei era o masa... Metalica... Am simtit ca trebuie sa ma dezbrac... Ma sileau desi nu ziceau nimic. Doar ma priveau cu ochii aceea patrunzatori. Mi-a fost foarte rusine desi nu inteleg de ce...De obicei nu simt astfel de senzatii, de obicei ma tin tare si sunt ok cu corpul meu. Acum insa era altfel. Parca tot universul ma privea prin ochii aia patrunzatori si negrii.

Au inceput sa ma examineze... Prin toate partile... Adica toate! Stiti ce vreau sa spun. Imi era sila, imi era frica... Aveau tot felul de unelte insa nu-mi aduc aminte exact care pentru ce folosea. Sub hipnoza doar le vedeam si simteam senzatia, mi-e greu sa definesc exact scopul exact. Stiu doar ca unele erau reci, altele calde...

Apoi m-am vazut imbracata. Mergeam prin naveta. Am vazut multe borcane cu tot felul de embrioni si hibrizi de extraterestrii... Unii aratau ca noi, altii erau infioratori...


E usor difuz tot ce-mi aduc aminte... Inainte sa se incheie sesiunea de hipnoza m-am vazut inapoi la chiosc.Trenul era inca in statie.

Dupa hipnoza m-am trezit sleita de puteri...
Sunt lucruri care-mi revin obsesiv in minte... siluete, lumini, cercuri...

Niciun comentariu: