29 oct. 2007

Vacuta rapita de extraterestrii la Babe

In weekend am poposit cu niste prieteni, cu cortul la Babe. Afara era foarte frig si imi plangeam de mila ca imi uitasem pasta de dinti acasa. Noaptea era foarte frig iar sacului de dormit i se stricase fermoarul... In fine.
Sambata dimineata am fost treziti de o turma de vaci. O vacuta s-a impiedicat de-o piatra si era sa pice chiar pe cortul in care dormeam, nu stiu cati din voi ati fost la Babe insa acolo e panta si e foarte periculos sa n-aluneci. Ideea e ca am intalnit un ciobanas, un vacar. Din vorba in vorba, a inceput sa ne povesteasca despre turma lui...

El avusese 20 de vaci in urma cu un an. Pe rand, una a mai murit, una a mai vandut-o si treptat a ajuns la 10. De o saptamana insa e foarte suparat din cauza ca i-a disparut o vacuta. El zice ca or fi atacat-o vreo haita de lupi, ca astia daca-s infometati se baga. I-am explicat ca in perioada asta e complicat, adica lupii nu prea au treaba cu vacile. Din vorba in vorba ne-a dat in vileag realitatea. El nu intelege ce s-a intamplat, adica n-a gasit nimic... A disparut pur si simplu. Furata nu avea cum sa fie ca doar el sta cu ele si nu prea i se intampla sa adoarma cand e cu vacile.

Nedumerirea lui vine de la faptul ca atunci cand s-a intors cu vacile acasa nu le-a numarat. Si abia a doua zi si-a dat seama ca una lipseste. De aceea nu poate sa-si dea seama cand a disparut vaca.

Ne relata ca inainte cu o seara fusese la babe...
In acea seara am stat de veghe o noapte intreaga... Ne-am instalat trepiedul si camera de filmat sa vedem daca reusim sa surprindem intrarea navetei extraterestrilor in atmosfera... Daca au furat o data de acolo, vacuta extraterestrii fie sunt tentati sa se reintoarca fie aduc pur si simplu vaca inapoi.
In acea seara nu s-a intamplat nimic...

E ciudat. Cateodata am impresia ca ei simt... De la kilometrii distanta ei stiu ca cineva ii priveste. Doar noi nu vrem sa credem... As vrea sa se faca in sfarsit lumina.

Ne-am propus sa ne intoarcem inapoi weekendul viitor... Pana atunci, i-am luat numarul de telefon al ciobanului... In caz ca se intoarce vacuta, sa stim si noi.

Niciun comentariu: