1 oct. 2007

Identitate pierduta

Nu stiu cateodata am impresia ca toata lumea asculta dar prea putini inteleg... Mi-e teama cand ma trezesc noaptea sa deschid ochii, mi-e teama sa ma uit in spate si mi-e teama ca din dulapul cu haine poate iesi ceva... Mi-e frica de masinile care trec pe strada si de lumina care se reflecta pe tavan... Vad forme si modele, imi vad chipul intr-o lumina alba...

Ma vad umbland desculta undeva departe... Mi-e greu sa explic si mi-e greu sa fac pe cineva sa inteleaga. Ma simt timida, speriata... Simt ca mi-e rusine.

Simt ca toti se uita la mine cand merg pe strada, simt ca toti arata cu degetul spre mine, dar stiu ca nimeni nu stie si mai ales nimeni nu intelege.

Ceva s-a intamplat... Mi-e greu sa spun ce... Dar s-a intamplat... Acum 2 luni. Pe 10 septembrie... Noaptea... Ceva a fost atunci... Atunci monstrii din visuri au devenit realitate... Sunt sigura.

Simt.

Niciun comentariu: