28 oct. 2007

Din nou vizitata... Semnele ma sperie!

Sunt foarte speriata... Ma tot uit in oglinda si ma intorc inapoi in coltul camerei. Sunt ingrozita. E al doilea semn concret, ce imi apare... Doar ca asta e clar, e evident, e o forma... Nu mai sunt linii ce se presupune ca pot fii zgarieturi in somn. E un semn. E o liniatura clara, o curbura perfecta, calculata...

E pozitionata foarte suspect undeva in zona unde gatul intrepatrunde coloana. Nu e standard, pe gat, ca in filme... Parca ma si doare putin spatele... Dimineata cand m-am trezit simteam o oarecare usturime... Ciudata... Nu era ca si atunci cand te tai si iti pica un strop de portocala pe rana... Erau intepaturi, un fel de amorteala combinata cu durere. Speriata, m-am uitat in oglinda crezand ca m-am lovit la coloana in timpul noptii... Atunci am descoperit semnul.

Nu stiu ce sa mai cred. Nu stiu de ce sunt eu cea aleasa, nu stiu de ce doar pe mine ma cauta si nu inteleg simbolistica acestui semn. Sunt trei cercuri... Doua identice, aproape, cu raza mai mare si unul micut in dreapta cercului de jos. Am cautat acest semn in simbolistica si nu am gasit nimic.

Credeam ca poate e un limbaj comun, ca poate voi gasi ceva. Nu am gasit nimic.
Nu stiu cu cine sa iau legatura si pur si simplu nu mai stiu ce sa fac. Mi se pare ca strig cu 10.000 de decibeli dar nu ma aude nimeni... Doar ei... Doare ei o fac.

Poate e semnul unei navete... Poate. Nu stiu ce sa mai cred.

Stau si plang in colt de ore intregi. Mi-e frica sa ies din casa, dar mi-e frica sa nu vina noaptea. Vreau sa stiu ce e... Vreau sa ma ajute cineva...

Nu mai putem vorbi de glume... E realitate.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vreau sa fac un fanclub Loredana... Cred in tine...

Anonim spunea...

loredana in sf am vazut lumina,,,,cum ma pot inscrie in fan club? ravensc adevarul in puritatea lui

Anonim spunea...

wake up girl...esti mult prea paranoica...chestia asta a devenit o obsesie pentru tine...relax..e totul in capul tau!!!
daca o tii tot asa o sa ajungi la balaceanca sincer...take care!
si las-o mai moale!!!

Anonim spunea...

deci mei cum puteti sa vorbiti de filme SF ma cretinilor ... aici este realitatea oameni nu ia in calcul niste chesti ... mei daca ar fi sa fi in locul ei ? ia punetiva ? ati mai zice ca nu este real ... ? nu va uitati la voi inhositilor ... copii fara al destin care nul vor avea decat sa isi rada de semani lor .. ! stai fratilor acasa daca nu stiti c vorbiti ,,, eu zic ca este destul de real cine poate explica asemenea chesti ... ? si prt fata care a publicat acest mesaj ... Fi tare nu ai dc sa te speri, daca ar fi fost sa fie ceva grav te`ar fi vizitat de mult .. sunt multi poate ca si in cazul tau ... Eu nu stiu c sa zic dar in tot cazul nu crd ca ar trebuie sa t speri .. incearca sa te duci la cineva cu experienta in astea ... nu mai fi speriata ...