25 oct. 2007

Extraterestrii din China diferiti de cei din SUA


Navigand pe net am descoperit unele lucruri care m-au facut sa imi ridic niste intrebari... Astfel am si elaborat o teorie ce nu stiu daca a mai fost vreodata dezbatuta...
Unii cred ca extraterestrii survoleaza doar SUA. Fals! Dovada sunt eu si multi altii din Romania care au fost rapiti de extraterestrii. Dovada sunt multitudinea de documentare din tara si afara... Nu sunt nebuni ce-i care le fac, la fel cum nici eu, nici restul nu sunt.
Dovada sunt experientele extraterestre din alte tari indepartate... De exemplu China.
Chinezii au descoperit in zona Beijing o nava spatiala ciudata. Au facut tot felul de experimente pe extraterestrii. Aceasta poza am gasit-o dupa sapari prin tot felul de organizatii specializate pe experiente extraterestre. Va invit sa va uitati la aceasta poza. Ce va inspira? Daca ar fi s-o asociati cu o persoana de o anumita rasa si culoare, cine ar fi? Ar fi un chinez. Sau cel putin cineva din rasa galbena. Uitati-va la ochi, la trasaturile fetei.
Eu cred, si as vrea sa i-au drepturi pe aceasta teorie (poate stiti cui trebuie sa ma adresez) ca extraterestrii primesc trasaturi a raselor si civilizatiilor deasupra carora survoleaza si intra in contact.
Extraterestrii din zona Chinei au preluat trasaturi fizice de la aceasta rasa, probabil prin hibridizare - aceasta teorie fortifica teoria actelor sexuale extraterestre. In plus, multe studii spun ca extraterestrii ce survoleaza aceasta zona sunt cele mai evoluate... De ce oare? Daca nu pentru ca in zona aceea tehnologia e cea mai dezvoltata.
Acum sa ne gandim la SUA. Toate pozele pe care le-am gasit erau foarte violente si refuz sa le postez... Daca doriti totusi sa le vedeti vi le pot trimite la cerere.
Totusi lasand la o parte acest aspect s-a dovedit in istorie ca extraterestrii ce survoleaza SUA nu sunt tocmai dintre cei mai sclipitori. Adica ganditi-va la Roswell... Daca intradevar erau foarte dezvoltati s-ar fi intors sa salveze extraerestrul care a mai ramas in viata... Nu l-ar fi lasat sa moara in mainile doctorilor care de abia inventau ampicilina din Area 51.
Extraterestrii preiau de la noi foarte multe... Se pare ca hibridizarea se desfasoara mai ales in China si in Europa de Est...

As fii curioasa sa stiu cum se desfasoara acest proces... Oare si in cazul sexualitatii extraterestre se pune problema senzualitatii, a preludiului? Majoritatea speciilor inteligente raman cu un singur partener... cum sunt si pinguinii... As vrea sa stiu ce se intampla cu sexualitatea intre extraterestrii si oameni? As vrea sa stiu ce inseamna reproducerea la extraterestrii...
Incep sa-mi ridic semne de intrebare... Eu am si fost un caz mai special. Inainte sa ma urce pe masa aceea rece, metalica eu ma simteam stanjenita... Nu am gasit nici un caz care sa fii aratat acest lucru... Mi-e putin teama...
.

Niciun comentariu: