24 oct. 2007

Budd Hopkins


I-am scris si ufologisticului Hopkins, acest guru al stiintelor extraterestre din Londra. El stie cel mai bine despre rapirile de extraterestrii, despre intalniri si despre civilizatiile Zeta. Sper sa ma ajute. Are si niste site-uri foarte interesante insa eu am nevoie de o analiza expertizata mai complexa de la dansul.
Am ajuns chiar in pragul disperarii. Sper sa raspunda. Daca nu o face s-ar putea chiar sa-mi iau zborul spre Londra. Trebuie sa vorbesc cu cineva care ma intelege, care stie despre ce vorbesc. Am impresia ca vorbesc singur in fata oglinzii din holul mic. Vreau sa fiu iar un om normal, deocamdata am doar niste urme neidentificate pe gat si insomnia cand dorm.
Dupa ce ma lamuresc cu Hopkins am sa desconspir pe unde pot despre colinearitatea Ciulnita-Fetesti-Cernavoda.
Prieteni ufologi de pretutindeni, uniti-va!
Va invit de asemenea sa vizualizati urmatorul clip... e o mare conspiratie!

Niciun comentariu: